marți, 24 septembrie 2019

Xiaomi Mi 9 Pro 5G a fost anuntat astazi, baterie de 4000 mAh si incarcare wireless la 30W


   
       In cadrul evenimentului care a avut loc in acesta dimineata, producatorul Xiaomi a lansat mai multe produse printre care se numara su smartphone-ul Mi 9 Pro 5G. Asa cum v-ati dat seama inca din nume, telefonul are conectivitate 5G, dar si un pret destul de bun in comparatie cu alte telefoane care au la bord acesta conectivitate. Vom face o scurta comparatie intre noul model cu 5G si varianta standard a lui Mi 9.
       Principalele upgrade-uri pe care Mi 9 Pro 5G le aduce in comparatie cu Mi 9 sunt legate de baterie, conectivitate si puterea de procesare. Noul smartphone al celor de la Xiaomi pastreaza acelasi display AMOLED de 6,39 inch, cele trei camere pe spate, dar si senzorul de amprenta integrat in ecran.



       Prima noutate este ca telefonul vine cu cel mai nou procesor octa core dezvoltat de catre cei de la Qualcomm si anume Snapdragon 855+. De la unitatea de 3300 mAh de pe varianta de baza Mi9, s-a trecut la o baterie mai generoasa de 4000 mAh pentru a putea face fata cu brio conexiuni 5G, dar si celui mai nou procesor. Puterea de alimentare prin fir ajunge la 45W (exact ca pe Note 10), in timp ce pe varianta de baza Mi9 regaseam doar 27W.



       Din fericire upgrade-urile nu se opresc aici, deoarece noul telefon produs de Xiaomi beneficiaza  de cea mai rapida incarcare wireless la 30W, comparativ cu cei 20W pe care ii are versiunea standard (Mi9). De asemenea, smartphone vine si cu incarcare wireless inversa (reverse wireless charging) la 10W, dar si cu un difuzor destul de puternic.
Noul Xiaomi Mi9 Pro 5G va fi disponibil incepand cu 27 septembrie la preturile de mai jos:

* 128 GB de stocare + 8 GB RAM → 473 euro;
* 256 GB de stocare + 8 GB RAM → 486 euro;
* 256 GB de stocare + 12 GB RAM → 524 euro;
* 512 GB de stocare + 12 GB RAM → 550 euro.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu