Chiar dacă nu sunt ei pe primul loc când vine vorba despre smartphone-urile vândute, iată că cei de la Xiaomi se pot lăuda cu cele mai mari vânzări pe piața brățărilor smart. Singurii care se mai pot lauda cu reușită similară sunt cei de la Apple, dar producătorul american domină piața de produse wearables.
Xiaomi domină piața de brățări smart, deoarece în Q3 au reușit să vândă 12.2 milioane de unități, având o cotă de piață de de 27%. Acest succes se datorează faptului că producătorul chinez Xiaomi practică unul dintre cele mai bune raporturi calitate-pret când vine vorba de produsele lor.
Pe locul 2 este Apple, iar pe 3 este Huawei cu 5.9 milioane de unități vândute și o cotă de piață de 13.3%. Fitbit este pe locul 4, iar Samsung este pe locul 5 cu doar 6% cotă de piață.
În Asia, Samsung și Fitbit au venit cu produse destul de ieftine pentru a putea ține pasul cu cei de la Xiaomi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu