joi, 30 octombrie 2014

Dima Trofim - Cersesc iubire (videoclip nou)


Dima Trofim lanseaza videoclip pentru piesa "Cersesc iubire". Radu Sirbu (ex-O-zone) este producatorul acestei piese si bineinteles si al videoclipului. In videoclip isi face aparitia frumoasa Iulia Vantur.
"La invitatia lui Radu am ajuns la studiou, am ascultat piesa si mi-a placut mult din prima. Am tras rapid ghidul vocal ca sa ne dam seama cum suna si daca este potrivita pentru vocea mea si asa a ramas. Desi piesa a mai fost inregistrata cu alte doua mari voci din industria muzicala romaneasca, mie mi s-a potrivit ca o manusa, deci piesa ma ales pe mine"
"Am acceptat invitatia de a aparea in videoclipul piesei "Cersec Iubire", alaturi de Dima pentru ca mi-au placut piesa, scenariul, echipa cu care am lucrat. In plus, Dima este o persoana talentata, aveam toata increderea ca va iesi un proiect de calitate. A fost o experienta foarte frumoasa si abia astept sa-l vedeti pe Dima cersind iubire de la mine"
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu