luni, 11 februarie 2013

New Single: Ovi si Ioana Anuta - Nimeni


Ovi a lansat primul lui single in limba romana alaturi de Ioana Anuta(finalista X Factor). Noul single se chiama "Nimeni" si se pare ca a intrat pe radiourile din tara. Ovi a devenit cunoscut dupa ce a participat la Eurovision alaturi de Paula Seling in 2010 cu piesa "Playing with Fire", ocupand locul tri in competitia internationala.
Piesa "Nimeni" a fost scrisa de David Deejay si Gabi Huiban.
"Am lucrat intens la acest single, mai ales că este primul in limba romana. Împreuna cu Gabi Huiban si Adi Colceru, am pus in aplicare ideea de a face o piesa care sa prindă la public, sa fie fredonata cu usurinta, si in care fiecare sa se regaseasca. Featuring-ul cu Ioana Anuta m-a surprins si pe mine, trebuie să recunosc. Initial, piesa o terminasem singur, iar acum o saptamană am primit si varianta de feat. Mi-a placut din prima ce-am auzit si cred ca este o combinatie reusita. Speram sa placa si publicului si sa ajunga un HIT!" ne spune Ovi.
Auditie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu