miercuri, 11 martie 2015

Holograf – De cate ori sa te iubesc (videoclip nou)


Trupa Holograf revine si lanseaza videoclipul pentru piesa "De cate ori sa te iubesc". In videoclip ni se arata cum trece timpul, o putem observa pe tanara Ada Condeescu alaturi de un barbat care imbatraneste de la o secventa la alta (Adi Nartea si Radu Beligan).
“Este o onoare pentru noi ca l-am avut alaturi in clipul nostru pe maestrul Radu Beligan si o bucurie ca am lucrat cu tinerii Ada Condeescu si Adi Nartea. Videoclipul are o idee frumoasa: imbatranirea si iubirea sunt strans legate. Ne-am inspirat din ‘Portretul lui Dorian Gray”: fata si iubirea raman vesnic tinere, doar personajul masculin imbatraneste. ‘De cate ori sa te iubesc’ este o piesa care anunta albumul pe care il vom lansa in aceasta toamna. Speram sa fie pe planul publicului”, a declarat Edi Petrosel, tobosarul trupei Holograf.
“Inedita si neasteptata, colaborarea mea cu Holograf s-a dovedit una din cele mai agreabile ‘misiuni’ in afara ariei in care imi desfasor, de obicei, activitatea. Filmarile au avut loc intr-un cadru relaxat, pe care nu si-l permit decat adevaratii profesionisti, dar asta era de asteptat, avand in vedere ca vorbim de Holograf, o formatie al carui nume este sinonim cu elita rock-ului romanesc. O surpriza a fost insa colaborarea cu mai tanara mea colega Ada Condeescu, pe care avusesem ocazia sa o vad pe scena si pe marile ecrane, dar cu care, din pacate, nu am mai avut placerea sa joc pana acum. Sper din toata inima ca noul videoclip va fi un succes, iar baietilor de la Holograf le doresc o cariera cel putin la fel de lunga si infloritoare ca a mea”, a spus Radu Beligan.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu