joi, 5 martie 2015

Daniel Max Dragomir - Plimba-te prin sufletul meu (videoclip nou)


Daniel Max Dragomir revine si lanseaza un nou single direct cu un videoclip incitant. Videoclipul s-a filmat in clubul Tunes din Centrul Vechi al Bucurestului, in care Daniel Max Dragomir este artist rezident, filmarile au durat 12 ore in regia lui Remus Achim.
“‘Plimbă-te prin sufletul meu’ este prima piesă la care am lucrat alături de Cornel Ilie şi Gabriel Maga din trupa Vunk şi cred că vor mai urma, în primul rând pentru că ne-am înţeles foarte bine, şi în al doilea rând pentru că sunt convins că stilul lor mi se potriveşte. Am simţit acum că trebuie să lansez o piesă pop-rock şi iată că am reuşit, sper să fie un mărţişor frumos pentru toată lumea. Va invit să o ascultaţi şi să faceţi cum spun versurile: ‘Tu să nu spui nimic / Din ce n-ai vrea s-auzi’”, ne-a spus artistul.

Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu