marți, 17 februarie 2015

Lidia Buble - Inima nu stie (videoclip nou)


Lidia Buble revine cu videoclip pentru cea mai noua piesa a ei numita "Inima nu stie". Piesa este compusa si produsa de Adrian Sina si beneficiaza de unvideoclip in care gasim: masini, drifturi, fete frumoase, lupte, dragoste, gelozie, etc.
Lidia Buble sufera din dragoste si se antreneaza alaturi de un instructor de Aikido pentru a se razbuna pe baiatul care a facut-o geloasa.
"A fost un 2014 frumos si nebun! Un an in care am cunoscut multi oameni, un an in care m-am bucurat de fiecare clipa si in care am trait la intensitate maxima emotii. 'Inima nu stie' este al doilea meu single, compus de catre Adi Sina si sunt foarte fericita pentru ca a sosit momentul sa va arat tuturor la ce am muncit in ultima perioada. Voi sunteti totul pentru mine! Nu uitati sa va inscrieti la concurs. Va pup!", ne spune artista.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu