marți, 9 decembrie 2014

Elena Gheorghe & Adi Cristescu feat. Uddi - La Polul Nord (videoclip nou)


Elena Gheorghe, Adi Cristescu si Uddi lanseaza videoclipul de iarna pentru piesa "La Polul Nord".
“Am ras la filmarile pentru acest clip cat pentru o saptamana! A fost ca un Home Alone partea a 6-a, o nebunie de party intre 3 prieteni cu talente magice, in asteptarea Craciunului.”, ne spune Elena.
“Ati vazut ce joben magic am? Eh? Jobenul ca jobenul, dar piesa, zic eu, pe care am compus-o cu gandul la toata aceasta perioada din an, va face marea magie si va aduce un superparty in casele celor care ne asculta”, adauga Adi Cristescu.
“Eu va spun doar atat: brrrrre, Craciunul e magie! Si magie e si piesa aceasta, sigur o sa va placa!”, a completat Uddi.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu