vineri, 20 iunie 2014

Andreea Banica - Dor de mare (piesa noua)


Andreea Banica lanseaza o noua piesa de sezon, numita simplu "Dor de mare". Cu 12 ore inainte de aniversarea zilei de nastere, artista face un cadou tuturor fanilor care pretuiesc confesiunea muzicala "Dor de mare".
M-am nascut la mare, e parte din viata si inima mea. E locul celor mai frumoase amintiri, al primei mari iubiri, al primului sarut. Marea inseamna pentru mine emotii cu fluturi in stomac si intotdeauna mi-e dor de ea. Marea inseamna dragoste, sinceritate, pasiune, forta si ma reprezinta intru totul, asa cum sunt eu, dincolo de orice imagine de scena, dincolo de machiaj sau masti conventionale. 'Dor de mare' este cel mai sincer cadou pe care il fac astazi, de ziua mea, tuturor celor care pretuiesc muzica mea si imi ofera, neconditionat, dragostea lor”, ne spune Andreea la inceputul piesei.
Auditie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu