sâmbătă, 20 iulie 2013

Vunk - Asa si? (videoclip nou)


Vunk lanseaza videoclip pentru cel mai nou single al lor "Asa si?". In nou clip se vorbeste despre generatia tanara, povestile lor de dragoste, cum isi dau intalniri cu smartphone-ul.
"Povestea din clipul nostru este una pe care am trait-o si eu, la un moment dat. Am facut o gafa acum vreo zece ani, incercand sa trimit un mesaj unei fete cu care vroiam sa ma intalnesc si i l-am trimis, din greseala, prietenei mele de atunci. Se intampla, mai ales cand esti foarte tanar si nu esti implicat foarte serios intr-o relatie, sa iti fuga mintea si la alte persoane. Totul este sa privesti orice incurcatura cu zambetul pe buze si asta propunem si noi cu melodia si clipul piesei "Asa, si ?", a spus Cornel Ilie.
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu