marți, 9 aprilie 2013

New Single: Alina - Tu esti vara mea

Alian Eremia lanseaza un nou single solo "Tu esti vara mea". Piesa este perfecta pentru sezonul cald ce va veni pentru ca esti optimista si dinamica. Piesa este compusa de Adrian Sina, iar artista s-a declarat foarte incantata de colaborarea cu Adrian.
 “Mesajul piesei este simplu: vara asta, sa ne bucuram de mare, de soare si de persoana iubita, sa traim fiecare clipa la maximum, pe acorduri de chitara.Voi pleca in Grecia sau in Spania alaturi de gasca de prieteni, unde ne vom distra de minune. In plus, imi doresc cat mai multe concerte vara aceasta. Sper ca piesa mea sa fie pe buzele tuturor si, mai ales, fiecare sa gaseasca o persoana careia sa ii spuna ‘Tu esti vara mea’”. a spus Alina.
Auditie placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu