vineri, 22 februarie 2013

Videoclip Nou: Miss G. - Moonlight



Miss G. a lansat videoclipul singe-ului "Moonlight". Noul clip a fost regizat de Florin Botea si este unul foarte sexy si senzual.
“Intotdeauna mi-au placut povestile pline de mister si inca de cand am lansat single-ul, mi-am dorit un videoclip bazat pe dans si magie. Am lucrat extrem de bine cu toata echipa si cred ca nimeni nu a realizat ca noi, de fapt, munceam. Vreau sa multumesc lui Florin Botea, Catalin Botezatu pentru hainele superbe pe care le-a creat, dansatorilor, intregii echipe, alaturi de care nici nu stiu cand a trecut timpul si casei de discuri Cat Music pentru sprijinul pe care mi l-au oferit. Vreau din suflet sa ii multumesc lui Dumnezeu pentru toate lucrurile minunate din viata mea” , ne spune Florina Ghenescu (Miss G.)
Vizionare placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu