duminică, 24 februarie 2013

Facebook nu poate fi accesat de pe dispozitivele cu Android

Momentan Facebook este cazut pentru dispozitivele ce au ca sistem de operare Android. Am observat asta cand am incercat sa intru cu aplicatia pentru Android de pe tableta mea, initial am crezut ca nu am bagat parola bine, dar m-am uitat mai bine la mesajul care mi-a aparut si asa este Facebook a cazut. Am incercat sa ma conectez de pe doua smartphone-uri si acelasi mesaj am primit. Am sa pun o poza sa vedeti si voi.
Am crezut ca aplicatia nu functioneaza si am intrat si pe m.facebook.com si acelasi mesaj ma intampinat.
Voi aveti acesta problema? Sunt curios daca pe iPhone functioneaza, poate cei care au iPhone sau iPad ne lasa un comentariu sau mai multe. Facebook ne promite ca va reveni in cateva minute, poate si-a revenit in timp ce eu scriu acest articol, tot ce este posibil. Va astept pe rubrica de comentarii sa-mi spuneti daca intampinati si voi acesta problema.
Update: Acum Facebook functioneaza fara probleme, voua cum va merge? Sunt curios daca si pe iOS au existat aceste probleme cu autentificarea, poate ne spune si noua cineva care foloseste acest sistem de operare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu