sâmbătă, 30 iunie 2012

Android vs. iOS - ce poti sa faci pe Android si nu poti face pe iOS

Dupa cum bine stiti sau daca nu stiti aflati acum Android este un sistem de operare dezvoltat de Google, iar iOS este sitemul de operare dezvoltat de Apple. Trebuia sa lamurim si acest aspect, pentru ca unii sustin ca iOS e cel mai bun, iar altii ca Android e cel mai bun si asa mai departe. Intamplator am gasit niste clip-uri pe YouTube si am hotarta sa vi le arat si voua. Sper ca din acele clip-uri sa intelegeti care sistem de operare va place si vi se potriveste nevoilor dumeavoastra.
Eu sincer prefer Android-ul, am trei dispozitive cu sistem de operare Android(doua smartphone-uri si o tableta) am sa va spun si de ce, in primul rand iPhone-ul costa exagerat de mult pentru ce ofera, in timp ce un smartphone Android costa de doua ori mai putin, acesta este factorul principal, mai sunt si altele dar nu vreau sa lungest foarte mult acesta postare si nici nu vreau sa va plictisesc.
As vrea sa multumesc personal "tip-ului" care a creat acele clip-uri. Sunt 5 parti.

Prima parte


A doua parte


A treia parte


A patra parte


A cincea parte(ultima)


Sper ca aceste clip-uri v-au ajutat in alegerea smartphone-ului dorit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu